2010-09-22
 22:40:52

Sverige/Norge

Sötaste idag då, är påväg till jobbet en gubbe tutar på mig, svänger in på parkeringen och hoppar ur bilen och jag börja nästan skratta när jag fick reda på vad han ville =) Nyfikna nu va =)
Han undra om han kunde få köpa en cigg utav mig för hans fru hade gett han rökförbud vid 70/80 års ålder =) Haha en riktigt morfars typ var han. Så såklart så gav ja han en cigg och han var så nöjd hoppa in i bilen och tuttla vidare =)

Läst just min gode vän Emmas blogg och Emma jag känner precis som dej. Saknar de där att bara kunna träffa familjen. Mysa med Freija, dricka kaffe med mamma, åka ut till pappa osv... Visst vi har valt att leva i norge, 100 mil hemifrån! De är långt och hemlängtan blir bara större och större men ändå så kan jag inte se den där flytta-hem-till-sverige sträcket komma något närmreutan mer tvärtom den försvinner... JA
ag trivs extremt bra här i norge jag gör de men ändå så vill jag hem tillsverige men ändå inte! Krångligt jo tack jag lever mitt i de!

På Lördag så är de jubileums galej här i bergen såkalrt så ska jag dit, vet bara inte vad jag ska ha på mig, vilka skor jag ska ha eller hur jag ska håret. Naglar och ögonfransar ska inköpas =)

På Söndag så kommer min lilla emmagull hit! Saknar henne jätte jätte mycket! Då blir de verkligen en heldag med mys =)

P&K

Fjant och klant = Sant ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: