2010-11-05
 23:58:06

Gol!!!

Nu har jag vaknat upp ur min dvala =) Har nästan sovit bort hela dagen och kvällen men guuud va skönt de är!

Gick väl upp vid sex tiden imorse, lite yr i huvudet utav två timmars sömn. Min käre pojkvän hade ju köpt med sig mat efter de han  hade vart på krogen så de vart en liten snabb matdejt i köket kl 3 på natten, inte alltid så smart när man ska upp kl sex. Men iaf, tog mig med nöd och näppe ner till bybanan eftersom min packning väger ton, ja jag vet att jag bara ska va borta i tre dagar men hallå! de är mig vi pratar om, jag måste ju ha nått att välja mellan!

Va ganska skönt att åka tåg om man borträknar turken som att på andra sidan gången och tittade  jag menar verkligen tittade på mig och min film i 1½ timme!!!! Gav han min onda blick men inte fan sluta han för de! Jag menar hur intresant kan sex & city 2 vara för honom!? Men tur för ig så gick han ju av efter 2 timmar så då kunde jag njuta av tågresan i tvåtimmar till =)

Vart en snabb lunch med emma på moi bien och en liten snabb shoppingtur! Emma hittade dom finaste skorna som jag funderar på om jag kanske ska ha likadana!

Mycke mer än såhär har inte änt eftersom jag sovit hela dagen!

Nu ska vi två bitterfittor ta oss en tragisk martini =)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: