2010-11-02
 22:53:08

Gol

Två dagar kvar! Lalalala sen vänder jag näsan mot gol!

Kommer bli tre dagar då jag ska fundera ut mitt liv! Umgås med Emma och gå på öppningshelgen i Hemsedal!
Ska bli grymt kul kan jag lova! Så kl åtta på fredag morgon så sitter jag på tåget mot Gol! 

Sökt kreditkort har man gjort idag så ska bli spännande och se ifall man får de eller ej, norge är då ett konstigt land då ena banken får man inte ta ett lån medan den andra säger -javisst varsågod! De är ju helt sjukt!

Och imorn så är de Älsklingens födelsedagh och som den dåliga flickvännen man är så har jag ju inte köpt något utan han får vänta 12 dagar tills jag fr lön! Kan ju egentligen skriva vad jag tänkt köpa eftersom han inte läser min blogg, men väljer att inte göra de!

Ska krypa ner i sängen nu och se på film!

P&K 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: