2010-11-09
 23:08:12

Vill tillbaka!

Hade en sån kul helg att jag vill bara spola tillbaka och uppleva den igen!

Hade så jävla kul ute på lördagen. Vi drog till Nesbyen och förfestade lite hemma hos Camilla och sen så gick vi bort till hjörnet och jag önskar att jag kom ihåg mer än de jag gör för de känns som om jag bara virrade runt mest =)

Träffade två helt puckade svenskar! Fråga dom hur dom hade hamnat i nesbyen av alla ställen och dom svarar med lycklig röst 
-för att tjäna och spara pengar =)
(jag)- Hahahaha!!!!1 ojojoj va ni har fel! Har vart här i 2½ år och inte har jag sparat några pengar!!! Hahahaha!!! Ni kommer aldrig att göra de!

Nä men dom va helt puckade svenskar men hade de ändå kul med åt dom =)

Men va är en kväll ute i nesbyen utan intriger, skvaller, poliser, fyllon? Ingen kul kväll ute!

Vart lite nach hos Thomas och de va väldigt kul att få träffa han igen =) Somnade väl vid sex tiden kan jag tro om hon inte var mer och ville inte vakna på söndagen! Usch säger jag bara vad dåligt jag mådde!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: