2010-09-13
 20:42:31

Måndag

Ligger här så fint på min luftmadrass, hoppas att kunna få åka till ikea imorn och få fixa med ikea kortet så vi kan få lite möbler, inte okej att göra allt på en luftmadrass, dessutom börjar min rygg säga ifrån att den inte gillar att ligga på luft!

Hade min officiella första dag på jobbet och de har gått fint, va ganska stilla hela dagen så har inte vert någon stress. har väl haft fem klippnigar och en fön. Så de har vart en lite för stilla dag på jobbet. Har faktiskt fått min första stjärnkund idag. Lite stolt över att få stammisar när man bara har jobbat 1 dag =)

Ska snart gå ut i köket och laga mig lite mat, blir helt enkelt simpelt stekta brödskiver med ost och vitlök! Otroligt onyttigt men otroligt gott!

Har de tråkiga beskedet att jag inte kan åka hem till jul =( Jobbar hela den helgen så jag vet inte vad jag ska göra, ställer väl in hela skiten, kommer väl antagligen att sitta själv då baby med säkerhet kommer jobba! Kul jul...not! Så min kära familj ni få ju gärna komma hit om ni vill så kan ni få fira jul iNorgeland! Men de är väl lite för mycket att hoppas på!

Nä nu vart jag bitter så nu ska jag lägga mig i min dvala!

Hej!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: