2010-09-07
 22:11:19

Första dagen i Bergen



Så där då va första dagen som boende i bergen avklarad. Känns bara bättre och bättre för varje dag som går. Just nu så vill jag inget annat än att få ording på lägenheten så man kan börja bo!

Just nu ligger jag på min gamla luftmadrass som de dessutom är hål i efter att jag hade den hos jossan som var valpvakt! typiskt! Så under dom senaste timmarna som jag har legat här så har jag vart tvungen att pumpa upp luft ca 1 gång i timmen. Undra hur de kommer bli inatt?? vi kan ju inte pumpa upp den på natten då den låter som en dammsugare med dödsångest!

Jag är bara 22 men min kropp är lika skruttig som en på 75. Har ioförsej legat här ni ca 5 timmar och min höft ilar av smärta och min axel och stora delar av min arm domnar bort. Jag har prövat att lägga mig på mage, på ena sida, på andra sidan och på rygg... de finns liksom inte så många fler alternativ. just nu ligger jag i fosterställnig/på rygg en fin kombo som jah hoppas kan bruka mer än 5 miuter... Helvete nu skjunker sängen igen! Suck!!!!!!!!!!!!

Ska se ifall jag vågar gå och möta Baby sen eller om jag ska ta Bybanan. Gå helt själv kl 24 under tunnlar och broar (överdriver lite är bara en tunel och en bro) i ca 30 innan jag är i sentrum är lite sisådär nar jag inte är så känt medområdet. Blir nog bybanan 25 kr är de kanske värt =P

Är galet trött så ska se ifall jag hittar någe bra på tv3play.no

Kos & klem
P&K


Anonym

Skylla på valpen när det är du som ligger och gnager i fyllan och villan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: