2010-09-06
 15:57:17

***

Ja de blir ju inte mycket skrivande här nu för tiden men när allt har lugnat ner sig igen kanske man får lite tid över till att blogga =)

Ligger just nu i en hotellsäng och försöker att samla mod till att köra in i bergen sentrum för att sen ta oss till lägenheten =S Inte riktigt min grej! Men vi har fått en relavit fin två 10 minuter utanför sentrum. De ända som jag riktigt störde mig på va den extremt fula vävtapeten =/ Inte okej! Men de blir att köpa stora tavlor för att täcka tapeten =)

Börjar och jobba på måndag och de ska bli sjukt skönt att börja få inkomst igen, har slitit sjukt mycket för inga pengar alls dennan sommar, s de ska bli najs!

Ska ta en liten powernap och se om jag kan sova bort min förkyldning, sjukt att man kan bli dunderförkyld två gånger på tre veckor hade bara vart frisk i några dagar :(

Men men nu får vi se hur livet som storstadstjej blir =)

Lite bilder från semestern bjuder jag på =)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: