2010-09-08
 10:29:41

Early morning in Bergen

En bild över fiina Bergen =)

Bild: Google.no

ligger i en jävla grop i sängen och jag kan inte röra mig utan att putta till daniel som ligger och sover. Som en jävla kratta har jag soivt inatt va väl uppe vid 02.30, 05.00 och så va de nångågn mellan 6-7.00 nu är kl snart 10 och om man tryker ner baken jag jag lova att de är golvet jag känner! Så bara för att klaga lite extra kan jag påpeka att jag kommer gå som en framåtböjd liten tant idag =)

NÄ jag undrar vad som står på dagens schema?? Åka in till sentrum för att handla lagningslapp till sängen, Daniel hittade nämligen hålet. i En söm var den lilla rackaren! Sen så vet jag inte vad jag ska göra! Har ju inga möbler än så länge så de blir lite svårt att packa upp! Nä nu ska jag väl upp och försöka få i mig lite frukost kanske!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: