2010-09-13
 22:28:35

Bybanan

Ska alldelses strax springa iväg till bybanan och hämta baby. Gllar inte riktigt att gå vid statoil för man går egenom en mörk liten gränd först och då får jag för mig att de finns massa våldtäcksmänn och uteliggare som kommer för och ta mig! Larvig ja vet men hallå jag är uppvuxen på landet och där händer de inte så mycket skit! Båda två är lediga imorn så får se vad som händer, se om vi ska testa ikea beror väl på hur vi är i humöret=) Vi har sånna olika smaker på möbler! men vi får se de är inge kul väder direkt så kanske bara blir inne och ser på film hela dagen (= Skulle behöva fixa iordning på mina kläder för dom ligger n i en ända stor hög, så hittar inte vad jag ska ha utan måste då riva upp den högen varje gång! Inte okej

De luktar vitlök i hela lägenheten efter min lilla matlagning =) Muuuumma!

måste bara påpeka att jag har startat projekt-först-trappa-ner-sen-sluta-röka-(igen)-projketet!
De går faktiskt fint! Från att ha legat mellan säkert 10-15 cigg om dagen så ligger jag nu på fyra-fem om dagen! Så hejohå kämpa på så ska vi e att de kommer och gå bra!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: