2010-10-03
 20:54:28

Söndag

Suktar fortfarande efter den där jävla muffinsen men är galet bestämd att den ska få stå där till daniel kommer hem! Är faktiskt helt pepp för att hålla mig till nyårsafton! Så de kommer nog bli en intressant skrivning här på bloggen framöver

Som belöning så ska jag köpa en riktig nyårsblåsa med skor ja hela kitten och kosta vad de kosta vill :) Så nu ska de sparas också så jag kan köpa en ny garderob =)

Har städat hela lägenheten och ligger nu välförtjänt parkerad i sängen. Hoppas så grymt mycke att Ikea-kortet kommer på onsdag så vi kan få ett finr hem nu! Är trött på att en luftmadrass är hemmets centrum... Vill ha ett vardagsrum och ett fint sovrum :) Har en liten plan om hur jag vill ha sovrummet =) Ska nog ta lite för och efterbilder tror jag!

Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen och titta på I now pronouce you Chuck & Larry, söndagsmys vill jag lova =)

Funderar kring mitt hår! Vill verkligen bli blond igen tror jag... Och sen har vi min lilla sidecut- ska den klippas kort igen eller ska jag spara ut den igen nu är den iaf på väldigt god väg att bli någotsomnär lång... hmmm!??

Försöker och lägga ut bilder men mitt internet är lite för segt för de idag =(
P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: