2010-10-24
 17:25:03

Lunch inne i sentrum

Har vart inne en sväng idag och ätit lunch med Älskling, vart lunch på Friday's har aldrig vart där förut men vart inte så himla imponerad av maten där, de va inte äckligt men beställde kanske bara fel mat!

Efter de så åkte vi hem och jag somnade som en stock på älsklingen så båda har legat och snarkat tills dess han skulle åka på jobb. Har knappt hunnit sett han på hela helgen =( men nästa helg så ska vi äntligen få ordning på vårat hem =) Som jag längtar!

Låg och tittade på ullared och guud vilken hemlängtan jag fick! Ska se när jag kan åka hem näsa gång, känns som de är så långt tills dess att Freija fyller 1 år, och bara de låter konstigt att säga Freija 1 år. Känner mig som världens dåligaste moster som bara har träffat henne tre gånger på 1 år!  Men förhoppningsvis så ska de bli ändring på de framöver =)

Nu ska jag ut och städa trappuppgången och sen springa ner till statoil och köpa cigg. Imorrn blir de upp i gryningen för att träffa Emma vid tåget. Får iaf två timmar med henne innan hon åker vidare.


Alltd du och jag Nilsson <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: