2010-10-10
 19:23:10

Fin söndag

Är på mycke bättre humör idag! Har inte gråtit en enda gång idag, tvärtom =) Sjukt hur humöret och känslor verkligen kan va som en berg-o-dal bana.

Vi åkte in till sentrum och åt en sen lunch på Bocca och sen gick vi ner till Zakken och tog två glas vin och bara va jag och daniel. De är inte så ofta som vi gör något bara han och jag! Så nu är jag hemma och väntar på att han ska ringa, han är på möte på jobbet och efteråt ska vi ta ytligare ett glas vin eller två =) galet skönt att komma ut från lägenheten kan jag lova!

Imorrn så åker Daniel tillbaka till rosendal för ikea kortet har antagligen hamnat där =( men hoppas, hoppas, hoppas att jag kan få åka till ikea imorn eller på tisdag!

Imorn får vi fin besök av Herr Mackan... Så d ska bli trevligt =)

Ha en fin sönda folkens!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: