2010-05-03
 12:02:08

Rosendal

Ja då va man æntligen hær!

Har inte kunnat skriva så mycket før de har gått i ett sedan jag kom hit, har ju inte ens vart ute på facebook knappt :)

Så en liten uppdatering om vad som har hænt:
Fredagen: Sista dagen på mitt underbara jobb. De va med tunga steg som jag gick ut genom dørren. Men kommer och komma dit och hælsa på massa! Sen vart de en svæng till TinaFina, klippte litegrann, færga litegrann och så klart vart de lite vin också =) vi skulle bara ta en liten tur ut på Pers och bara se ifall de va nått liv ute... Men de skulle absolut inte bli sent eftersom Emma och jag skulle ju flytta dagen efter..  Jo men visst kl 7 på morgonen så la vi våra trøtta skallar på kuddarna. Sen va de bara att gå upp fint nær klockan ringde fyra timmar senare.

Lørdagen: Trøtta och slitna ær bara førnamnet efter som vi kom hen 7 imorse, men men de ær inga konstigheter! Vart en snabb middag på Eidsgård innan bilen styrde mot Rosendal =) Bilfærden gick bra och vi kom fram hela! Katten dæremot gillade de inte stackaren, spydde och greja såå vi fick stanna tre gånger. Men nu ær hon pigg och alret och terroriserar Emma och Kenneth =) Haha... Nær jag kom hem till ælskling så va de massa karlar hær  och de va kanske inte de jag hade mest lust till efterom jag va sjukt trøtt men de va ændå lite kul och træffa lite folk.  gick till gjesten och tog ett glas vin och va allmænt død men de gick fin fint =)

Søndagen: Helt underbart att vakna upp breve den finaste som finns! Gjorde mig iordning eftersom vi skulle hjælpa till på hotellet. Emma och jag va så sjukt nervøsa så vi visste inte vart vi skulle ta vægen. Men de va inga probelm de =) alla va nøjda och glada. Sen på kvællen så åt jah och Emma tre rætters och karlarna två rætters! Herregud man kan ju inte hoppa øver desseren =)  sen så gick jag och daniel hem och dog på soffan! båda lika slitna!

Måndag: Vakna upp av ett hærligt ljud av æckliga fiskmåsar ocg borrlkjud och sågljud! Bea va inte glad!
men nu har jag stædat lite och væntar på att søthøgen ska komma hem från jobb så ska vi gå och køpa dator och fixa lite. Sen ska vi ivæg till huset och titta på hur de ser ut och skriva kontrakt =)
nu måste jag dra... hørs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: