2010-05-04
 14:38:29

båttur

Igår va en skøn dag. jag och ælskling gjorde typ ingenting, låg och myste och sov hela dagen ungefær :) Sen va vi på efteermiddagen och tittade på huset som vi ska bo i och de va verkligen jætte fint! Måste bara køpa lite møbler så blir allting perfekt!

Åkte hem och vilade lite till! har nog aldrig sovit så mycket som jag har gjort dom senaste dagarna. Efter våran lilla tupplur så åkte jag, Daniel, Emma och Kenneth på en liten båttur till en liten ø. efter mångfa om och men kom jag upp  i båten och de va en jætte mysig kvæll verkligen, vi grillade och satt och prata massa! Så børjar de såhær bra som de har gjort så ser jag med spænning fram till hur framtiden kommer vara! Jag længtar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvætta mitt hår... vill inte!!!!! min fina røda færg kommer førsvinna!

Har førresten bestællt ny data.. en liten bloggdator =)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: