2010-03-07
 20:43:21

Ensam :´(

Usch va ensam jag känner mig just nu! Har så sjukt tråkig så de går inte ens att beskriva! Jag saknar min plutt, jag saknar min Sambo, jag saknar min familj, jag saknar mina vänner... tycker inte alls om att behöva sakna hela tiden, vill ha alla alla runt om mig hela tiden, okej kanske inte hela tiden men iaf nästan!

Behöver komma bort, få se nått nytt, bryta gamla mönster och vanor... Är inte nöjd så som de är nu så nu är de dags att göra nått åt de! Känns som om jag säger de jämt men ingenting händer och de stör mig BIG TIME!

Känns som om alla går vidare, gör massa kul medans jag sitter här och ruttnar bort och förvinner... Hello Bitterfitta #1

Min största skräck är att när jag är gammal och grå sitter och tänker tillbaka på tidigare år och ångrar att jag inte gjorde si eller så. Jag vill få med mig så mycket som möjligt, se så mycket som möjligt innan de är försent. För de är nude ska ske inte om 10 år... Jag saknar dom galna helgerna jag o mina underbara vänner hade i lägenheten på feedsgatan. Känslan av Fredag, att veta att man ska få göra sig i ordning och få gå ut och ha kul med dom underbara! Fredagar nu är komma hem efter jobb o ligga i soffan med datorn i knät. Vet att ja gnäller jätte mycket nu men de här är min blogg och jag får gnälla hur mycket jag vill!

Hoppas på att de blir förändring så fort jag får flytta till älskling <3

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: