2010-06-22
 23:14:17

Tisdag

Jag har valt att inte blogga dom senaste dagarna av privata själ, såren börjar läka men de har varit otroligt jobbigt! Emma har hållt mig sysslesatt så jag ska slippa tänka, men på dagarna går de fint men de är på nätterna drömmarna kommer och tankarna flyger iväg. Tack Emma <3

I söndags så åkte vi till Odda för att bara komma bort från Rosendal, vart lite kinamat, en mjukglass och massa galna kort :)

Igår åkte vi till Bergen för att äta sushi :) yummmmi! va hur gått som helst 12 bitar tryckte jag i mig, Emma fick mina sista tre för jag höll på och spricka :) Härligt med road trips!

Imorron ska jag ut själv till patienterna och jag är jätte nervös! Har fått fina handmålade kartor av min chef :) Så håll alla tummar för att de ska gå bra för mig!










P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: