2010-06-04
 13:14:33

Rosendal

Ja de har inte vart gott om uppdateringarpå senaste tiden, men har inget internet och inga pengar på mobilen och sen har jag inte haft tid och ork heller!

Men jag lever så de behøver ni inte oroa er før =) Har bott i huset nu i lite øver en vecka men trivs sådær, va kanske inte riktigt så som jag  hade tænkt mig. Dom ænda møblerna vi har ær en luftmadrass, två soffor och en teve... och jag vill inte slænga massa pengar på att køpa nya møbler nær jag inte vet hur længe jag kommer bo kvar hær.

Har vart lite upp och nedgångar den hær veckan men nu børjar den ljusa sidan komma fram igen och jag mår vældigt bra just nu! Ska hoppa in och jobba lite på hotellet ikvæll och servera litegrann sen på måndag ska jag på upplærning i husnes. Ska jobba inom hemtjænsten och åka och besøka gamlingar (= 

Sakanr jobbet på Zaxiz såå sjukt mycket just nu =(

næ nu ska jag gå till statoil och køpa cigg sen hoppa in iduschen...

PK


Anna

Synd att du inte trivs då :( Hur blir det med resan? Va tråkigt att ni inte kunde komma till 30-års festen ikväll. Kommer nog bli riktigt kul med badtunna, bar & Smörgås tårta. Kommer väl en ca 60 pers :) Puss!



PUBLICERAT: 2010-06-05, 10:22:39 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: