2010-06-12
 11:52:43

Lördag

Ligger i våran så kallade säng och gör absolut ingenting. Våran så kallade säng är två ihopsatta soffor, va ör man inte för att få ligga breve min finaste :) Men min rygg gillar de inte speciellt mycket. Först 1½ år på luftmadrass och nu på soffan. Ska se om vi kan försöka fixa en säng snart!

Idag ska jag göra absolut ingenting och de ska bli så skönt! Ska bara städa av lite här hemma sen så ska jag inte soffläge :) På måndag ska jag till jobbet igen och jag har ångest för jag vill verkligen inte de, jag vet att ett jobb är ett jobb och jag är inte kräsen när de gäller jobb men jag klarar inte de här! Jag känner de, de kommer aldrig och gå. Jag har verkligen gett de en chans men nää jag vet inte hur jag ska göra!

Emma och jag har en plan :) Jag bara älskar våra spontan planer, vad de är kan jag inte säga riktigt än :)

Jobbade lite på hotellet igår gick fin fint. Hade ett sällskap på ca 200 personer. Så de va så jag spendera min fredagskväll :)

Nu ska jag äta lite frukost och snart köra älskling på jobb :)

P&K


Bjuder på en skön bild från säsongen 08/09 i Hemsedal
Saknar den tiden :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: