2010-01-10
 01:47:20

Vill ha torsdag nu!

Åhh vad jag vill att de ska vara torsdag nu! Kl 02.39 torsdag morgon beger jag mig till Rosendal och till min Sötnöt :) Ska bli så underbart skönt med en liten minisemester, bli ompysslad och bara massa mys :)
Tycker de är jättetråkigt att Emma inte kan följa med den här gången men hon måste jobba :( Men vi får ta en annan liten minisemester o åka dit en annan gång :)

 Hela veckan har bara sprungit förbi, snart är de lixom måndag igen... Veckorna är bara söndagar och måndagar...

Nä skaväl försöka sova lite snart, skönt ska verkligen sova ut imorron så inatt blir de på med ögonlapparna och i med öronpropparna och vakan upp som en ny människa :)

Bara 11 dagar kvar innan jag blir moster :) Är så nyfiken på vem den lille är som bor inne i Annas mage :)

P&K


pappa

Hej trissen du ska bra när du åker på din mini semester du kan ringa när du är frame puss och kram pappa. DU ÄR MIN SKATT


LindaRåsberg

vad skönt med en liten vacation ;)

hälsa anna jättelycka till med barnet och ha det bra/ pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: