2010-01-07
 23:25:27

Varför?

Oavsätt vad jag gör så blir ni aldrig nöjda! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag valde att flytta till norge! Att jag valde att få se nått annat, att träffa andra människor, jag ber så hemskt mycket om ursäkt att jag trivs här!! Jag ber om ursäkt att jag för en gång skull är glad och mår bättre än vad jag jag gjort på väldigt väldigt länge... För ärligt talat så vet ni faktiskt inte hur dåligt jag faktiskt har mått!!! Eftersom jag har jag har valt att hålla det för mig själv!

Såklart att jag vill kunna åka hem oftare än vad jag har gjort men jag försöker o jobba som en tok för att kunna få ledigt och åka hem... Jag har vart hemma fyra gånger sen jag flytta hit var av ena gången jag va hemma i två månader... Hur många gånger har ni varit här?? Hur många av er planerar att komma hit?

Jag ber om ursäkt att jag har valt de liv jag har valt och de gör mig ledsen att ni inte kan acceptera de och va glad för min skull!

 


Mia

Oj, påtryckningar hemifrån? Försök stå på dig och var glad för dina val som du gjort, för du är ju den som vet bäst om vad du vill och behöver. Du är vuxen och måste få göra som du vill, även om folk kan komma med önskemål. Stor kram till dig!



PUBLICERAT: 2010-01-08, 12:30:25 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/
Anna

??????


helena

men jösses, vem är det som inte är glad för din skull? Jag tycker i alla fall att du är jättetuff som tordes åka till Norge! Och det är väl jättekul att du trivs och vill stanna! Alla kan väl inte stanna i Katrineholm? (inte världens metropol precis... kan ju vara kul att se något annat med?) Vi är alla olika! Massor av kramar till dig! Jag hoppas du ska få fortsätta må bra och vara glad nu !!!


Teis

Stackars snuttan.. Jag är glad för din skull!!

Massa pussar!


Jossan

Vem är det som inte är glad för din skull??

Du har ju lyckats bygga upp ett helt liv däruppe från ingenting. Det tycker iallafall jag är väldigt strongt gjort. (Vet inte om jag hade klarat det)Pussar Storasyster



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: