2010-01-24
 17:14:02

Väntar på bebisen

Går bara runt och väntar och väntar på samtalet att jag äntligen har blivit moster! Bebisen skulle ha kommit i onsdags men än har de inte kommit någon bebis inte! Kan inte förklara hur sjukt de känns att att vi ska få en liten ny familjemedlem. Ska bli så kul att få följa med i h*ns utveckling o få finnas där vid sidan om. Spännande o se personlighet och allt :) Glädjer mig så mycket!

Annas fina mage <3 Vill att du ska komma ut nu <3


Igår så vart de en liten utgång på Pers, Va kul att få komma ut en sväng men speciellt kul att gå ut på gol är de väl egentligen inte! Vart en snabb dusch o fix innan vi begav oss till Kenneth. Espen var också där så de vart lite skitprat medans vi vänta på taxin. In på Pers o beställa våran bästa/värsta vän Kapten Morgan :) Gick en sväng till Pelles o såg på alla fulla som dansa :) Egentligen tycker jag inte alls om att gå ut nykter säg vad ni vill men jag tycker inte alls de är kul attgå ut nykter!  Men igår var vi ju så gott som nyktra och de va så kul att se på alla tjejer som dansa, eller dansa kan man väl inte kalla de. Alla tjejer krålade som stripper på dansgolvet, den välkända jaktblicken för att försöka hitta kvällens byte att ta med sig hem innan någon annan tar honom. Men jag o Emma kom fram tillsut att de vi såg oss själva i dom, att vi beter oss likadant. Eller betedde oss ska jag säga!
Gick ner till shell för dagens middag :) prata med massa roliga rallykillar :) Sen vart de taxi hem ochslänga sig i sängen!

Vaknade upp vid tre tiden idag... Skulle egentligen inte sova så länge men är inne i en sovar period då jag sover konstnat från de jag kommer hem från jobb till de jag går på jobb! Så idag har de inte blivit något vettigt gjort, har prata lite med älskling i telefon o tittat på teve! Men nu ska jag rycka upp mig ur min soffkoma och börja städa lite, mitt rum är i stort behov av en städning, kläder öerallt!

Saknar minDaniel jätte mycket...  13 veckor <3


Anonym

vilket fetto :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: