2010-01-21
 20:51:00

Torsdag

Sitter hemma och har lite kvalitets tid med sambo, de vill säga att vi sitter i varsit hörn med datorerna upptrycka i facet :) Vårat konversationer består av grymtningar och hmmmand och massa vavava?? :) Love it <3

Fullspäckad dag på jobbet, eller har ju vart de hela veckan men tycker att de går så sjukt bra på jobbet nu :) Känner hur jag bara blir bättre och bättre :) Men är ju lite distraherad på jobbet, kollar mobilen stup i kvarten för jag väntar på ett mycket viktigt samtal/sms... Att jag har blivit moster :) Bebis skulle egentligen komit igår men de ville h*n inte.. Anna har en liten gissnings lek på sin blogg om vilketdatum folk tror bebis vill komma ut :) Gå in o gissa vetja :P

Jag o Danile ska kolla på lite utlandsresor oxå :) Behöver åka till värmen o vila upp mig lite :P Först va de thailand men nu så ringe sötnöt o prata om västindien...Har inte vart på något utav ställena så bara de finns sol, vita stränder, massa drinka, shopping och ett fint hotell så är jag med på allt :) Semester med älskling låter inte fel de <3<3<3

Alltid lika kul och gå upp på morgonen... (Somnade igår innan emma kom hem från jobb) Kliver upp trött som vanligt ser en ölburk.. två ölburkar...fyra...fem ölburkar i kök/vardagsrum, strumpor slänga lite överallt på golvet, solglasögon på köksbänken, emmas dator står inte där den brukar... Jag var helt enkelt tvungen o springa ut i hallen för o se om de stod någons skor som inte hade golbergsgutu adress på sig :P Ifall hon hade släpat med sig någon hem! Men de va bara våra fina skor som stod fint i hallen. Kollade min facebook när jag kom till jobb där fanns de ett fint meddelande till mej som emma hade skrivit :) Hon är ju för söt den lilla rackaren!

Haha ja livet är rätt konstigt ibland men jag gillar de ;P

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: