2010-01-30
 20:36:30

Prinsessan har kommit :)

Äntligen är den eviga längtan över, 14.15 så kom mosters lilla skatt till världen! Den lyckan av att läsa mammas korta sms går inte att beskriva. Liten flicka, 14.15. Att en sån liten mening kan ge en sån otrolig lycka! Nu vill jag inget annat än sätta mig på näsa bästa tåg hem till sverige! Vill hem o krama om min underbara syster o deras lilla skatt <3

Ska antingen till Tina eller ut på Pers ikväll vi får se, väntar på att Tina ska ringa :)

Älskling ringde och överraska mig imorse :) Han kommer hit imorgon! De här är den bästa helgen i hela mitt liv! Tror 2010 är mitt år! Har min älskling, blivit moster, massa nya äventyr på gång <3 Kan inte bli bättre än så här!

Har varit fri idag så de har inte blivit så mycke gjort. Gick ner med Emma när hon skulle på jobb, svängde förbi hos Tina i butiken o stannade där och höll henne sällskap. Hennes pappa kom ner och han hade vart på mässa så han hade massa kataloger med grejer. Tina o jag stod o dregla över massa saker, Väskor, solglasögon, köksporr och massa annat :)

Nä om man kanske skulle ta och städa, Daniel får inte se min stökiga/slarviga sida än :P Han har ju tyvärr redan upptäckt den :)

Nä nu ska jag titta på reprisen av Svenska Hollywood fruar!



P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: