2010-01-01
 20:23:00

Kanske 2010 är mitt år??

Hmm ja kan de vara så att 2010 är mitt år? Nytt år med nya möjligheter??  Året då jag ska få saker o ting att börja hända? Att få ordning på saker o ting istället för att sitta breve o se på och va en bitterf*tta??

Man kan väl alltid hoppas!

Tanken slog mig när jag låg i soffan, som vanligt, att jag kan inte bara ligga inne o se saker och tiden flyga förbi. Jag blir inte lyckligare av att ligga i soffan och vilja saker, jag måste ta tag i det själv. Jag kan inte vänta på att andra ska dra med mig på saker. Jag måste lära mig att själv ta beslut! Resa mig upp ur den här jävla soffan om jag vill få ordning på saker. Göra en plan av vad jag vill ska hända i framtiden! Jag kan inte ligga i en soffa o ruttna bort!

Nä de är dags för lite förändringar på fysikskt o psykiskt!
Helt enkelt ut med de gamla och in med de nya!


Anna

Låter toppen (Y)


Mia

LCHF är en förkortning av low carb, high fat. Det är precis vad det låter - en kolhydratslåg kost som fokuserar på att äta mycket bra fett och protein. I början av denna kost bränner kroppen ur glukogenlagret (kolhydrater, socker osv) och börjar så småningom bara använda sig av fett som energi, både det man tillför sig och det man redan har på kroppen. Detta ökar kroppens förbränning till max, minskar hungerkänslorna och tar kontroll över sockersuget/småätandet. Precis vad jag behöver! Jag har rasat 4 kg på 2 veckor och då har jag inte ens tränat under tiden. Det känns underbart!

Vill du läsa mer om detta - gå in på www.lifezone.se eller http://annajdjacobsson.wordpress.com/

Det är adresser till två kvinnor som har gått ner 40 respektive 60 kg genom LCHF och ger massor med information och inspiration till andra. Du kan även googla på lchf på nätet och finna massor med information och bra recept.

Hur du än bär dig åt med att komma igång så önskar jag dig stort lycka till! Kram



PUBLICERAT: 2010-01-04, 10:05:15 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: