2010-01-30
 03:55:17

Kan inte sova

Kan inte sova är jätte trött men de går bara inte!  Vet inte om de är för att Anna ligger på BB och jag bara väntar på att höra ifrån dom...

Nånting som känns fel, kan inte riktigt sätta fingret på vad de är men de är nått som inte stämmer!

Måste ner till läkarkontoret på måndag o beställa tid till att ta ut min P-stav. Vill verkligen inte göra de, det innebär att jag först måste ta en bedövningsspruta i underarmen, klippa upp ett snitt och så måste läkaren gräva ur den! Var med när emma tog ut sin o de skulle jag kanske inte ha gjort med tanke på min sjukhusskräck. Hade hoppats på att den kunde ha fått sitta kvar där för resten av livet, den funkar iaf inte! Men de funkar tydligen inte så!  Sen vet jag inte vad jag ska använda P-plåster tor jag inte fungerar, P-piller kommer jag garanterat glöma bort, P-spruta är kanske inte så lämpligt till nån med nålskräck, P-stav vill inte gå igeom samma procedur en gång till, sen så finns de inte mycket annat till val! Kan de inte komma något för killarna istället!!! Så slipper vi!!!

 Sen ska jag ner till skattekontoret och skaffa mig norsk personnummer, så nu ska jag skriva ur mej från sverige o in i norge istället...

Saknar Daniel otroligt mycket... Tycker de är så jobbigt att han bor så långt bort! Kommer inte få träffa han förren i maj. 3 månader!!! De är väldigt lång tid de...

Nä om man kanske ska försöka gå och fålite sömn iaf, måste gå ner med emma imorgon till sentrum måste köpa cigg... Sjukt egentligen jag kommer gå 15 minuter ner till sentrum, köpa de jag ska sen gå i den uppförsbacken i ca 20-30 minuter... Helt sjukt!


Mia

Usch vad jobbigt att det inte funkar med ditt preventivmedel. Jag hade också en massa strul förut, men sedan jag satte i kopparspiral har jag inte haft några bekymmer alls. Kunde inte det vara ett alternativ för dig med? Lycka till! Kram



PUBLICERAT: 2010-01-30, 12:38:34 | URL: http://littlepaloma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: