2010-01-11
 00:21:07

Jag har den bästa familjen <3

Mitt blogginlägg gjorde tydligen många oroliga men jag kan försäkra er om att jag mår bra :) Mår bättre än på länge... Jag är glad o lycklig :)

Men som sagt de är inte alltid lika lätt att bo 65 mil hemifrån, jag hänger inte med på allt som händer o känner att jag missar mycket men försöker o komma hem så ofta jag kan!

Såklart Anna så kommer jag inte träffa bebisen 1 gång om året! Kan inte förklara hur fantastiskt lycklig och glad jag är över att bli moster... De är de ända jag pratar om! Vill såklart komma hem o träffa er så mycket som de är möjligt men de är svårt att hitta tiden när man jobbar 100%  Men såklart kommer jag va hemma mer än 1 gång om året!

Ska finna sängen nu o få lite sömn :) Sen är de bara tre dagar kvar innan jag åker iväg till min finaste <3


Anna

Heey Heey din lilla filur!!



PUBLICERAT: 2010-01-15, 19:50:57 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: