2010-01-20
 02:17:22

Gaaah inte okej!

Åhh jag får verkligen inte sova :( Är hur trött och sliten som helst men de går bara inte att sova... Sen at jag vet att jag ska upp 5 timmar gör inte saken bättre  heller!

Håller på och åka på en rejält förkyldning! Halsen är helt uppsvulen och kliar, jag fryser hela tiden, har ont i varenda muskel i hela kroppen! Och jag kan verkligen inte stanna hemma från jobb denna vecka, jag har helt fulla listor ända fram tills på lördag! Så de är bara att trycka i sig massa paracet och inte känna efter så mycket!

Känns fortfarande tugnt att vara tillbaka i gol! Jag ville verkligen inte åka tillbaka i måndags...  Hade en så underbar helg med älskling :) Ska kolla på thailands resa till våren han och jag :) Två sköna veckor i Thailand, kan inte bli mycket bättre de :) Saknar Daneil jätte mycket, förstår inte dom som har distansförhållande jag skulle inte klara de! De är blir ju bara jobbigare och jobbigare för varje gång man måste lämna varandra och inte veta när nästa gång blir!

så nu är de dags att spara pengar, försöka bli i bikiniform tills våren :)

Så om 14 veckor så är de in med de nya och ut med de gamla :) Längtar så grymt mycket tills maj!

P&K

Bild från egypten



Anna

Flyttar ni ihoop då på en gång eller? :)



PUBLICERAT: 2010-01-21, 11:37:30 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: