2010-01-01
 16:12:45

...

Är hemma o gör absolut ingenting. Sambo har lämnat mig för några dagar så nu är de jag o katten som är hemma!

Gårdagen... nja de va ju inte så jag hade sett för mig att nyårsafton skulle firas! J, F o J Kom förbi vid fem tiden så de vart att hoppa in i duschen o göra sig iordning, helt omotiverad. Satt här hemma o prata o splea nått drickspel... Alkohol o feber är ingen bra kombo kan jag lova. Vid sju tiden så gick vi över till Kenneth o där hände de inte speciellt mycket. När klockan va 22.15 så strundade jag i allt o stapla mig hemmåt! Emma kom strax därefter. Vid 23 tiden så låg jag o sov så ja jag sov vid tolvslaget o de gör mig ingenting!

Så nu ska jag väl försöka få ordning på hemmet, hatar o städa men orkar inte ligga o se de!

Får kanske besök av min sötnöt imorron :)

Imorron väntar en lång dag på jobbet, 1 brud uppsättning och 3 uppsättningar, 2 tvätt o föhn, 2 tvätt o rulla upp + 1 till uppsättning allt ska va klart till 13.30 så vi har 4½ timme på oss på två stycken! Men de ska bli kul iaf :)

Nä sätta på lite musik sen börja ta tag i hemmet!

Nu är de inte många dagar kvar tills jag blir moster :)

P&K

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: