2010-01-16
 18:35:40

Dålig uppdataering

Får væl be om ursækt før min dåliga uppdatering men jag har inte haft tid eller ork dom senaste dagarna :) Sitter just nu i Daniels soffa o tittar på svensk film... SVENSK film :) helt underbart!

Har haft de så underbart hær i Rosendal! Har ætit goda middagar på hotellet, træffat daniels vænner før førsta gången! åhh vad jag tycker om att vara hær! Alla ær så himla trevliga o roliga :) Va længesen jag skratta så mycket som jag gjorde igår :) Ær så lycklig just nu :)

Imorron ær de sista dagen hær innan jag åker hem till gol igen :( Vill inte åka hem!
Men de ska ju såklart bli kul att få træffa sambo o bebisen igen... Har ju saknat min lilla familj dær hemma i gol :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: