2010-01-29
 21:12:51

Alla andra gör de så då måste ju jag också göra de!

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Blåa jeans
Den sista personen du talat i telefonen med? Älsklingen <3
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Händerna
Vilken är din favoritdryck? Pepsi Max.
Hårfärg? Mörkbrunt
Ögonfärg?Blå
Syskon & deras ålder:
Josephine 24, Anna 19, Adam 12
Favoritmånad? Juli 

Senaste filmen du såg? Sommar med Göran, Tror jag den hette...
Vad läser du för böcker? Har precis börjat läsa böcker, så blir lite allt möjligt :P
Hur ser din musmatta ut? Har ingen.
Vad ska du göra imorgon? Jobba, diska, sova

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Daniel
Skällde på dig: Emma när jag skrek på katten :P

Vilken svordom använder du mest? JÄVLA FITT DATOR, JAG HATAR DEJ!!!!!!!!
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Resa massa, handla massa massa skor!
Använder du huvtröjor? Ibland...

Tittade du på tecknat när du var liten? Såklart gjorde jag de                                                               Vilka spåk pratar du? Svorsk, blandning mellan svenska och norska hehe :)
När grät du senast? I söndags, kollade på något snyftprogram :)                                                                Har du några tatueringar eller piercingar? En piercing och 4 tatueringar :P
Vilken är din favoritfrukt? Mango
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja oftast så gör ja de...                                               Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Aldrig i livet!!!!!                                                                  Sover du på mage, sida eller rygg? Mage.
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Ja, ibland                                        Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Ingen aning.
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? En kattleksak/ställning

Vad ska du göra ikväll? Dricka lite latte och mysa med Sambon, och ligga i soffan.
Vad ser du fram emot?
Att bli moster, skulle blivit de för 7 dagar sen! Kom ut nu lille skrutt!!!                    Frisyren, hur ser den ut? Slarvigt uppsatt med en tofs!
Vad åt du senast? Wook a la Emma :D
Gillar du att laga mat? Ja när de går bra:)
Vad heter du i andranamn? Miranda

Vad är sexigt? Finns mycket som kan vara sexigt på rätt person ;)
Vad heter dina husdjur? Katten heter Sessan/Kattjävel!
Sommarplaner? Njuta av allt som sommaren har att erbjuda :D
Sparare eller slösare? Slösare.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Men rätt person så ja.
Bio eller promenad? Bio.
Jag har varit utomlands: Spanien, bulgarien, egypten

Jag har mobil: Ja
Jag är allergisk mot: Oj de orkar jag inte rabbla upp, många saker!
Jag har tagit studenten: 2007
Jag har svimmat: Ja har hänt nångång
Jag röker: Ja.
Jag älskar någon: Älskar många :)

Jag har rapat högt offentligt: Ja! De är de jag är känd för :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: