2010-02-21
 23:07:54

Söndag

Då var även denna söndag över. Har varit en rikigt skön söndag trots hostan och täppt näsa :)
Är glad över att jag valde att gå ut och gå, man får ut lite mer av dagen än att bara ligga begravd i soffan hela dagen och inte få nått gjort. Har även hunnit med att försöka ploga fram mitt rum, tvättat, lagat mat och diskat! Wohoo vuxenpoäng :P

De slog mig att jag bara har 10 veckor kvar i Gol! 10 korta men ändå så långa veckor kvar! Kommer nog va blandande känslor när vi åker härifrån för gott... Kommer kännas lite konstigt! Ska börja ta tag i och ränsa i mina saker och kläder! Åh nej jag kommer inte att ränsa bland skorna för de finns inga som jag inte vill ha! Men känner jag mig själv rätt så kommer jag springa runt som en idiot som sista dagarna i ren panik och kasta ner saker i påsar.

Nä de här var nog sista blogginlägget för idag så nu ska jag krypa ner i soffan med ännu en kopp te o mysa med Sambo <3  Måste passa på och göra de innan vi blir särbos :(

Godnatt världen!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: