2010-02-21
 12:47:59

Jag vill gå ut!!

Solen skiner och de är verkligen jätte fint väder. Skulle så gärna bara få ta på mig lite kläder och gå ut o gå en promenad! Känner att jag har blivit så pluffsig på den senaste tiden, känns som om mina ben är två stockar... jätte äckliga o feta :( Skulle ju gärna vara i bikini form om vi ska till västindien i maj!
Så 10 veckor har jag på mig, se om man kan tappa några kilo tills dess!

Har sovit jättedåligt och jag känner mig bakfull! De är så typiskt att när man är fri att man inte kan sova. Jag har vakant upp 1 gång i timmen sen klockan var sex imorse. Men jag ville verkligen inte gå upp jag skulle bara ligga kvar så vid tolv-tiden så gav jag upp och gick upp istället!

Nä men min dag kommer väl bestå av att ligga i soffan och hoppas på att förkyldningen ger sig snart!

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: