2010-04-11
 15:56:51

Utan ett ord, utan förväntan

Håller på och packar förfullt! Tänker om ja kanske börjar packa ner skiten nu så kanske tiden går fortare?
Så håller på och packar ner kläder jag typ aldrig använder (varför egentligen inte kasta dom??) och så har jag packat ner 20 par skor och än så länge är inte alla ner packade! Men kom fram till att jag inte äger ett enda par ballerina skor!!!! What!!! Så när jag kommer hem till sverige ska de åkas till skopunkten o shoppas shoppas shoppas!!!!!

Får se när de bli att åka till sverige! Daniel vill åka den 12 men då måste vi va tillbaka den 17 o fem dagar känns så lite! Så funderar på om jag ska åka lite i förväg! Typ den 7:de kanske då får jag ändo fem dagar extra med la familja :)

Här har vi tre punkter som bevisar att min sambo är en liten penisonär (stavas??)
* Igår hade tydligen nån frågat om hon skulle ut igår kväll..
Emma säger "nej jag jobbar imorron", Emmas chef säger "men du kan få börja kl 15.00" Emma svarar ""Neeej jag vill inte gå ut ikväll"!!!

* Emma kollar i mitt påskägg och utbrister lite tyst för sig själv "Har du inget godis kvar? Jo du hade ju jätte mycket kvar" sätter sig och stirrar rakt ut i luften och tuggar sakta på sin egen lilla godis bit

* Emma utbrister "Ja så har vi ju lite chokladhjärtat på bordet, kan vi ju ta en till kaffet imorron"


Hon är så söt min lilla pensionär som också har slutat att svära utan numera använder sig av ord som Fikon och nej nu du!

nähäpp om man ska återgå till de förlorade landet som nu mera är mitt rum eftersom de finns inte så mycket som en gnutta ordning där inne!

P&K


Bjuder på lite fina bilder på mig själv =)








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: