2010-04-09
 22:37:14

Nu ska ni få veta...

Nu ska ni få veta varför jag a så glad igår och svävade på små rosa moln :)

Fick veta för ett litet tag sen att vi inte skulle få bo i huset som Daniel bor i eftersom dom som äger de ville tydligen ha de... bla bla bla osv.. Så där stod vi hemlösa och de är inte lätt kan jag säga. Emma har letat i fyra månader efter ett boende. Men sen så igår morse fick E ett mejl från en som hade ett hur till uthyrning. Ett jätte fint hus med sjöutsikt, ny renoverad, 200 kvadratmeter...

Gissa vilka som ska bo i en 2 miljoners-villa i sommar!?

Jo jag, Daniel och Emma :)

De är gjort som två lägenheter i huset så på övervåningen som jag o daniel ska bo på så är de tre sovrum, stort fint nyrenoverat kök, nyrenoverat badrum, terass och balkong i sovrummet

In här o titta på bilderna....

Annars har de inte hänt så mycket mer idag, hade hoppats på att min lön skulle sitta på kontot men de gjorde den tydligen inte så lever på 37 kr just nu och kan väl känna att jag inte känner mig speciellt snuskigt rik!
Jo jag klippte en tjej idag som ska vara med i den norska versionen av "Bonde söker fru" så vi prata massa om breven hon kommer få och om gården hon bodde på och massa massa annat. Ska kanske fixa hennes hår innan hon ska börja filma in programmet =)

Just nu ligger jag i soffan och dör bort av tråkighet, försöker få tiden och dagarna att gå.. vill bara flytta nu! Saknar Daniel så sjukt mycket just nu...

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: