2010-04-13
 09:06:19

Mår inge bra!

Vet inte vad som händer. Får inte sova på nätterna. Ligger bara och vrider och vänder mig i flera timmar, slumnar till i en kvart och sen så vaknar jag igen...Vaknar upp helt utmattad och mår illa. Jag funderar på om jag kanske inte tål min p-piller... Har mått illa sen dagen jag börja ta dom! Vet inte om jag ska försöka använda dom lite till de kanske bara är kroppen som måste vänja sig vid massa nya hormoner??

Nä nu ska jag gå till jobbet med mina underbara träningsvärk =) Men älskart för då har de iaf tatt!

Jobbar långdag idag 10-20 så snakkes ikväll!

P&K


Anna

Duktig du är som springer. själv kör jag stenhårt på friskis :P



PUBLICERAT: 2010-04-13, 21:17:46 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: