2010-04-03
 19:31:09

Lördag

Ja då var lägenheten städad, tårtan bakad och kylen såld!

Har vart igång hela dagen med okila pyssel inför kvällen, är skinande rent här hemma och de tog ju sin lilla tid :)
Sitter och väntar på att få hoppa in i duschen medans emma ska åka och hämta Bus-Tina. Efter de så är de tårtdags och presentöppnig :) Älskar att fylla år :D

Pers igår då'?? Sååååååååååå tråkigt, ja va verkligen så besviken igår. Här har man gått och sett fram emot en utekväll med Emma. Vi hade jätte kul här hemma under fläkten och drack drinkar och kejderökte och tog massa galna kort, gick hela vägen ner till Pers och kommer in och kan räkna på en hand hur många personer de va där inne! Så de vart en drink o sedan mot shell och köpa nattemat!

På vägen hem så stannar de en bil och några oslobrats frågar om de är nachspil.. Öhh näeeee inte driekt fick dom till svar!
Sen skulle dom försöka vara så jävla coola och fråga om vi skulle med till dom och k**lla
Men ojojoj va nekade dom vart! Haha alltid lika kul och neka folk, speciellt om dom verkligen tror att dom kan få vem som helst! Men ikke den här svensken!!! Jag går inte på vadsomhelst!

Efter att grabsen drog vidare så hitta jag och emma Bernt! Bernt är en grön och fin liten vänn som körde oss en liten bit på vägen :)  Sen var han tvungen att stanna kvar i sentrum men jag och Emma såg honom förrut när vi skulle handla, så får se ifall de blir en tur med Bernt ikväll igen! Kanske presentera Tina för honom!

Mitt stora problem ikväll är att jag inte har en anning om vad f*n jag ska ha på mig ikväll?? Vilka skor ska jag ha?? Dagens i-landsproblem!

Nä nu är de min tur att hoppa in i duschen och invänta mina bästaste små flickor <3

Ha de så kul ikväll alla för ikväll ska banne mig jag också ha den här gången :)

(Bilder kommer troligen imorron)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: