2010-04-01
 16:10:38

It's my birthday

Jaodå då var man 22! 8 år kvar till 30, 28 år kvar till 50 och 43 år kvar till pension!

Nä i år känns de mycket bättre än vad de gjorde förra året. Hade den 21 års krisen och jag skämtar inte! Jag hade verkligen panik över att gå över 20 sträcket och gå mot 30 sträcket. Men som sagt i år känns de bättre och ingen panik än så lång ögat når =)

Vid tolvslaget så öppna jag och Emma en flaska bubbel och skålade, satt under fläkten o kedjerökte och prata gamla minnen om vilka galna saker vi egentligen har gjort tillsammans och många fler äventyr som fortfarande väntar på oss! Känner mig lyckligt lottad som har en så fin vän som Emma är! Och jag hoppas på massa galna äventyr tillsammans med dig stumpan

Börja på mina nya p-piller idag, får se hur de ska gå nu med mitt minne men har lagt dom vid sängen så får hoppas att jag kommer ihåg dom nu! Tiihiii

Min födelsedag idag firas jag ensam hemma medans alla är på jobb! Mn längtar som den tills i helgen då blir de en två-dagars för mig och E =) På fredag så blir de först att vänta på att E ska sluta jobba, fixa i ordning sig och dra ut på Pers. Lördagen består av att ligga bakis och skakis i några timmar, baka tårta, städa, kanske åka och sola, Sen så kommer Tina och Barbro med barn över på lite kalas som vi ska ha här =) Så de blir väl jag , Tina och Barbro som sitter och dricker kaffe och Emma ligger nog på golvet och leker med barnen. Fyra barn + Emma blir de :)
Tycker de är så kul att Emma har blivit barnkär! Kanske de är mostersgenerna som kommer krypandes fram och Emma kan bara säga att de är så häftigt att bli moster!

Sen efter att barnen har gått så ska vi göra oss vackra och dra ut på pers igen och ha kul med dom finaste flickorna!

Så idag bli de inte så mycket mer än såhär!

Tack för alla sms och samtal jag har fått =)

ska ta bilder i helgen så jag kan lägga ut, blir mycket roligare med bilder och plus att endel har tjatat om att få se bilder ;)

P&K


Jossan

Ja må hon leva!! JA MÅ HON LEVA!! Hurra Hurra Hurra Hurraaaaaaa!!



Grattis "lillasyster" på 22års dagen! Hoppas du får en superhelg!!

Många Pussar&Kramar Storasyster Josephine



P.s som en tröst, jag kommer alltid vara den av oss som är närmast 30,40 osv D.s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: