2010-04-05
 20:56:06

If we ever meet again...

H skulle komma på besök i påsk men han kom aldrig. Jag har både ringt och skickat sms men inte fått nått svar. Sen prövade jag och ringa idag igen. Vart ju orolig över om nått hade hänt. men han svarade inte. Två minuter senare fick jag ett sms

Jag lever, vill inte prata med någon bara. Förlåt att jag inte sagt något, de var mycke dumt av mig. Men just nu bryr jag mig inte speciellt mycket. Ha de super bea!

Kändes ju jätte kul att få de smset. H har varit en väldigt bra vän (trodde jag) i 6 år. Jag har alltid funnits där för honom. Har funnits där när han mått dåligt. Jag stod i två timmar i kylan på julafton, medans Daniel satt uppe hos mamma, och prata med honom när han mådde väldigt dåligt. Han fick mina sista pengar för att kunna åka hem med taxi för han tog sig inte hem... Och allt de här har tydligen inte betytt ett skit. Jag har stått kvar när andra har gått!

Men men sånt är väl livet antar jag! De är inte förren dom försinner som man inser vilka ens riktiga vänner är!

Kom nyss hem från sentrum, ja o emma var och solade lite. Måste passa på och bli lite brun till våren :) Vill verkligen ha vår nu! Gå runt i fina lätta tygskor, bar bent, solglasögon och bara njuta av solen!

Väntar otåligt på att paket ska komma upp till mig! jeej! Har fått så myket fint i år :)
Måste nog springa iväg till brevlådan och titta bara för säkerhetsskull hihi

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: