2010-04-25
 23:32:18

Ice Road Truckers

Gillar min och Emmas söndag tradition då vi sitter bänkade framför Ice Road Truckers.... Börja för nån månad sen då  vi kolla på nått jätte jätte dåligt och jag skulle bara byta kanal och så va de kört! Så nu varje söndag så är de vi och lastbilschaffisarna och dom isiga vägarna =)


Kanske ska byta jobb?? Va tror ni? Bea på isvägar med en lastbil och släp?
Jag som knappt kan backa med min lilla Ford fiesta =)


Kanske ska byta ut min (Fast min är ju vit med skönhetsfläckar)
Mot....


En sån härn! Haha men såklart passar ju inte färgen mig utan jag borde ha en...

...Sån härn färg.. Hur Bea hade inte de varit!


Luktar brända solroskärnor i lägenheten... fråga mig inte varför
!

Imorron så är de min sista lediga dag på jobbet innan jag slutar. Sen är de bara fyra dagar kvar! Ja jag vet att de kanske börjar bli lite tjatit att de ända jag skriver om är flytten men just nu så händer de inte så mycke mer spännande i mitt liv.

Ska bli så kul att få komma hem till Sverige, träffa familjen igen! Min lilla tjej har ju blivit så stor =) Ska bli kul o få komma hem och skämma bort henne. Finns säkert massa fina sommarklänningar som hon måste ha =) Jag älskar och skämma bort min lilla systerdotter =)


Funderar på om de ska bli en tidig kväll för mig eller om jag ska sätta på en film?? Vet inte!

Har inte sett Daniel sen i mars och jag saknar han så mycket hela tiden! Känns ännu mer nu när man vet att de är så nära till flytten! Undra hur de kommer gå och bli sambo igen?? Jag lovade ju mig själv att efter F så skulle jag aldrig bli sambo igen. Men de känns så annorlunda nu! jag har väl blivit mer vuxen också! HAHAHAHA ojojoj de va kul.. ja vuxen..Hahahaha... nej nej nej =) Nog för att vuxenpoängen har ramlat in dom senaste dagarna men de gör mig nog inte vuxen för de =P


Heter de sprungit eller springit??

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: