2010-04-02
 15:26:27

Gråter blod

Igår när jag satt och skulle lägga över lite bilder på bloggen så sa min dator bara "klick" och så slockan skärmen. Faan tänkte ja o trodde att batteriet va slut men sen såg jag att startknappen lyste. Så prova att starta den igen, hör att flökten startar men skärmen är fortfarande svart! Så är data lös och hoppas hoppas hoppas att jag kan rädda alla bilder från datorn. Har alla bilder på den där jävla datorn. Bilder från morfars begravning, Max och Helenas bröllop, alla galna dagar jag har haft här i norge och allt från -06 tills nu! Men hoppas på att kunna rädda hårddiksen. Så nu ser jag efter en ny dator. Får väl se de som en födelsedagspresent till mig själv!

Är lite i valet och kvalet om jag ska ha en mini pc eller en stor som jag har nu?? Den lilla är ju smidig och ha om man ska åka iväg och grejer, perfekt att ha med sig när jag o Daniel ska åka jorden runt!

Men ändå skönt at ha en stor också!

Har kolla runt lite på olika sidor men fan ja hittar ingen som jag vill ha som inte kostar flera tusen!

Ikväll så blir de Pers för lillla Emma och lilla mig... som jag har längtat!

Så ikväll åker den lilla svart på och mina höga kilklackar och massa glam :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: