2010-04-13
 21:57:47

En mycket tung dag

Vill ut och springa men de är alldeles för mörkt ute och klockan är lite för mycket den med för den delen. Har fått smak för att springa och jag bara längtar tills att få komma ut! Men måste dock köpa riktiga skor dom jag har nu har nästan ingen sula så de går inte så bra =P

Har vart en seg dag på jobbet och jag har bara längtat tills klockan skulle slå 20.00... Har längtat mig ut i solen hela dagen. De har vart sjukt fiiint väder och jag har jobbat inne hela dagen. Vill egentligen bara sitta på en uteservering och dricka vitt vin och sprite och kolla på folk =P

Nä ska ta och hoppa in i mina myskläder jag sitter med mina håriga jobbkläder, inte nice de inte!

Får ta och skriva mer sen för nu vet jag inte vad jag ska skriva =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: