2010-04-17
 17:34:24

En jätte bäbis

Sitter nedkrupen i min onepiece och jag bara helt enkelt älskar den! För er som inte vet vad en onepiece är så är de som en overall, sånna som bebisar har. Jepp jag har köpt en sån. En rosa såklart =)
Kommer dock bara ha på mig den hemma så de är Daniel och Emma som kommer få se mig i den eftersom jag ser ut som en jättebebis! Men den är helt underbar en slapp dag som denna.

Va på jobbet en sväng och jobba lite, nu ör de bara en och en halv jobb vecka kvar och flytten närmar sig med stormsteg. Är rätt så stressad över min helvetesbil. Ställde av bilfan i Februari eftersom den skulle besiktas, men bilen starta ju inte så kunde ju inget annat göra än att ställa av den. Så igår ringde jag väggubben och fråga hur jag ska göra. Ja som jag trodde så måste jag åka till närmaste bilbesiktning, vilket är töcksfors området. De är väl inge problem de tänker ni men här kommer kruxet! Jag får inte köra med bilen till sverige. Eftersom de är körförbud så får ja inte köra bilen här ifrån till sverige.Men som tur är så har jag världens snällaste och bästa pappa som var villig att komma upp med släp och hämta min bil och sen köra hem bilen till kattne! DE är inta alla pappor som skulle göra de! Så ska ta och ringa honom snart och se vilket datum de blir. Så nu i maj blir de en stressmånad kan jag lova!  Ska köra flyttlasset till Rosendal den 5 tillbaka till Gol den 7 och förhoppningsvis kan pappa kanske komma den helgen annars så blir de att åka tillbaka till rosedal den 7 och tillbaka till gol helgen efter!!!?? Ser ni vilket jävla krångel bilen ställer till för mig!? sen så vet jag ju inte ens om den går egenom besiktningen =P


Nähep om man kanske skulle börja försöka hitta en ordning i de här kaoset här hemma. Skönt att jag är ledig imoorn =)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: