2010-04-29
 19:09:28

Besöksrekord... Nya kissies kanske =)

Vart helt chockad (stavas??) när jag gick in på min blogg och fick se alla komentarer! Ja de är mycke för mig som vanligtvis brukar ha 3-4 st! och vart ännu mer choxkad när jag fick se besökarantalet! Haha nya kissies kanske! Så ska jag börja reta upp folk, hänga ut folk och förstora läpparna?? Nej nu ska jag va snäll och de är nått jag aldrig skulle göra!

Skriver ju bara för skoj skull och för att dom hemma ska kunnaha lite koll på hur jag har de i norgeland =)

Men kan ju säga som svar på era frågor att:
* Nej man ska egentligen inte värma vårrullar i mickron, dom såg ut som små slaka snoppar! Och skulle jag ha  gjort på riktigt vis så hade de tagit 20 minuter istället för tre som de tog i micron =)
* De va rätt gott då jag va rätt hungrig men lite segare än vanligt! Hade dessutom inte så mycket mer att välja på!
* O ja nöden har ingen lag =)


Har vart en lite tung dag på jobbet idag då jag har sagt hejdå till dom flesta av mina stammisar! Fick tillomed en present av en kund som jag har haft sedan jag börja... Ska ta kort på den imorrn så ska ni få se! Liksom hur många ger in frisör en present? Så de har vart mycke kramar och handskakningar idag. Blir ju så generad när jag får komplimanger så jag vet ju inte rikigt vart jag ska ta vägen =) Men tydligen så är jag en väldigt bra frisör så då är de bara att tacka och ta åt sig!

Vill inte sluta skriva för då innebär de att jag måste packa ner resten av grejerna som är kvar! Urkas burkas jag hatar att flytta!

Om bara två dagar så är de movingtime... Och så ska jag pussa massa på min karl <3

Nähä packa var de... Får väl se vad som blir nattens nattemat =) Haha!!!

P&K


Anna - Mamma till Freija <3

Snart kommer du hem :) Jeeeeej!!!!



PUBLICERAT: 2010-05-03, 08:55:30 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: