2010-04-11
 22:15:25

Anna I need your help!

Behöver göra om min bloggdesign men ja vet inte hur man gör så Anna du ska hjäpa mig när jag kommer hem!
Såklart så måste den ju forsatt vara lite rosa men jag funderar på rosa och vitt och bilder på moi (såklart :)) i headern.... De ska funderas på!

Duktiga jag va ute och gick en bra bit idag, räkna ut att de vart ca 6 km. För när jag väl hade gått runt så vart jag lite beviken att vägen var slut så jag vände på klacken och gick tillbaka halva vägen och sen så gick jag samma väg hem igen, så ja jag gick samma bit tre gånger men de va så skönt! Vart årets första spring tur med faktiskt! Brukar aldrig springa eftersom jag för de första Hatar de och för de andra jag har inte en gnutta kondition. Men idag när jag gick sträckan för tredje gången så skrek kroppen nästan spriiiiiing så jag börja med o jogga lite lätt och det gick faktiks bättre än för väntat... plus att de va riktigt skönt!

Så nu är de dags...igen vad är de nu gång nr 100000098754332 jag försöker få bort mina extra kilon. har faktiskt tappat räkningen, men de är alltid värt ett försök till :P

Vill åka till IKEA och handla massa fina saker till Daniels och min del av huset! Vi hade en litet disskusion om hurvida jag ska få ha ett skorum eller inte!? Jag tycker ju såklart att jag kan få ha ett när vi väl har tre rum men han var inte så på på den idén....

Nä nu ska den manliga sidan av mig kolla på Ice road truckers, en rikigt karlserie men gud va spännande de är, du får följa med lastbilschaffsar på deras resan genom fjäll med massa snö och is =P

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: