2010-04-07
 08:50:47

45 minuter sen ska jag bege mig....

Dagens låt: Cheryl Cole- Fight for this love

God Morgon! Sovit gott?? De har inte jag. Har så sjukt svårt att somna på nätterna. Ligger och vrider och vänder mig i säkert en timme innan jag lyckas somna =( Men men....
Sitter redo o klar för att gå på jobb, 45 minuter innan jag ens brukar gå! De händer aldrig. Jag brukar vanligtvis snooza i en timme (fråga Daniel om vad han tycker om de), gå upp och på nått vis använda sjukt lång tid på mig. Går runt o lallar säkert för den mesta delen. Sen brukar de bli ett Shiiiit!!! Ja måste verkligen gå nu!

Men inte idag nu sitter jag fint och väntar på att klockan ska bli 9.15

17 jobb dagar kvar nu och 23 dagar kvar tills flytten! Har ju gått och tänkt på de här i nästan ett halvår och tanken slog mig verkligen igår när jag kikade igenom kundlistorna att nu är de inte många dagar kvar på jobb! De sved till litegrann när jag insåg de. Missförstå mig inte nu, jag vill flytta, jag tyker att de ska bli så skönt att få bo nära Daniel och slippa att behöva säga godnatt på sms varje natt. Och framför allt se något nytt! Men jag har ju ändå bott i Hallingdal i snart två år. Och man har sin vardag här, Tina och barnen och jobbet. De känns tugnt att flytta härifrån!

Saknar min familj jätte mycket just nu! Men nu är de inte heller lång tid kvar innan jag får åka hem :)

Nä nu är de en halvtimme innan jag ska på jobb så får stänga av datorn nu!


Om 23 dagar beger sig jag och den här damen bort från Hallingdal och
ut på nya äventyr <3


P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: