2010-04-15
 23:58:23

15 dagar kvar i gol

Om 15 dagar börjar flytten mot Rosendal, eller redan idag så gick de första flyttlasset bestående av kläder och skor (mina älskade skor) Så nu så har jag inte mycket kläder kvar här hemma men de är ju ganska greit för då vet jag vad jag ska ha på mig iallafall =) Får ju inte så mycket att välja mellan. Hoppas bara Daniel tar hand om mina små älsklingar nu (ja, jag pratar fortfarande om skorna) han tyckte nämligen att jag kunde binda fast dom i ett snöre och hänga ut dom ut genom fönstret så kunde jag bara dra i snöret när jag ville ha ett par! Men nej nej nej de kommer inte hända. Jag ska ha mitt sko rum =)

Jagh längtar så mycket tills vi flyttar dit, massa spännande saker och nya människor men ändå så är de rätt skumt också. Har ju ändå bott här i hallingdal sedan sommaren -08 och man har ju en vardag här och de är rätt så läskigt att lämna trygga gol =) Men jag hoppas att de blir en kanon sommar med massa mys med finaste pojken och lära känna massa nya männsikor. Sen har vi öland och se fram emot. Två veckor på underbara Öland tillsammans med Tina och barnen, Emma, Linda och Elin kan inte bli annat än kanon =)

Satt och kollade igenom mina arbetslistor idag och jag har bara 1 hel jobb vecka kvar... hur skumt är inte de? Jobbar nu fram tills på lördag, ledig söndag, jobbar måndag till fredag och sen har jag 4 jobbdagar kvar. Känns surt och lämna Zaxiz. De är de bästa jobbet som jag har haft! Och de kommer bli svårt att hitta en sån bra arbetsplats igen.
Mina sista fyra dagar är snart fullbokade av mina fina små stamkunder, ojoj va jag kommer sakna dom. Dom har sagt så fina saker och önskar mig lycka till och de värmer i hjärtat av alla fina ord!

Här hemma ser de ut som något stort har exploderat, de är kartonger och grejer överallt. Och de kommer att se ut såhär tills vi lämnar nyckeln. Men sånt får man väl bara aceptera när man ska flytta!

Sen efter o ha spenderat några dagar tillsammans med min käre ska jag hem till sverigeland och hälsa på min kära familj. Freij-Fisen har blivit så stor så stor säger alla och jag bara längtar tills att få hålla i henne och pussa ihjäl henne =)

Nu ska jag för en gång skull gå och sova i tid så jag orkar upp imorrn, de va nära att jag tänkte ligga kvar under de varma täcket imorse...

Jobbar själv imorrn, lördag och måndag eftersom dom andra är på kurs i köpenhamn och lilla jag måste va kvar och jobba!

Nehepp om jag ska ta mina as snygga mysbyxor och begrava mig i sängen då!

Natta världen

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: