2009-09-17
 23:11:40

Jag har världens bästa sambo

Min sambo Emma är nog den bästa. När man kommer hem så har hon gjort mat, hämtat mitt paket på posten och skrivit lapp att jag måste äta :) Hon är ju bara för gullig!

I Helgen blir de dubbelt jobb. Först jobba på salongen i Hemsedal mellan 9-15 sen blir de hem få lite vila sen vidare till Hjörnet (resturangen därE jobbar) o jobba lite där. Ska va lite ryddhjälp o tappa lite öl. Plumbo kommer dit på lördag o de är tydligen ett så populärt band här i norge. Så de kommer bli massa folk där i helgen.

Mår fortfarande inge vidare, men de går. Jag står iaf på benen :)

Fick höra något hemskt idag. För tre vekor sen så kom den första sön hit... Men såklart så va de ju på en fjällstopp men iaf, de måste ju betyda att vintern är runt hörnet. Hade frost på bilrutan i tisdags :P Men en bra grej med vintern är att jag får ta på vinterdäck på bilen. Jag har bara ett bra däck så min ratt skakar as mycket  och bilen drar mot höger så Vinterdäck is the shit :P

Nu ska jag gå ut i kylan o ta mig en nattcigg :)

P&K


Anna

kom hem nu bee.. ja saknar dej <3


helena

ja, vi saknade dig igår hos Pia när vi firade mormors födelsedag! kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: