2009-10-21
 22:46:09

Lilltjejen har kommit

02.40 igår kom lille Linnea till världen :) Längtar tills jag får träffa henne. Men eftersom jag har blitt jätteförkyld så får de vänta tills efter Egypten. De sista jag vill är att tina eller bebisen blir sjuka.

Ligger hemma med världens förkylning. Hostar, snörvlar, fryser och nyser. Precis lagom eftersom jag åker om fyra dagar. De är ju min tur såklart, jag lovar om de inte va för de att jag ska iväg så hade jag aldrig blivit sjuk! Så ligger nedbäddag med täcke och filtar. Väntar på E som ska komma med glass till mig. De får bli min middag idag de. E tvinga i mig Kan Jang o tre skedar yoghurt förut, som en lite mini mamma, mata mig gjorde hon med! Höll på å spy upp allt först för den Kan Jang smakar fisherman shot o de kan ja inte känna doften av utan att få kvälvningar.

Skönt, jag är helt ensam hemma. Helt tyst o stills. Ska kolla på män som hatar kvinnor tror jag om jag inte somnar förstås!

Nä ska krypa ner under täcket igen!

P&K 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: