2009-10-08
 21:25:33

Jag har en hemlighet

Jag har en hemlighet :) men den tänker ja inte berätta fören allt är klart. De är inge stort så så nyfikna behövs de inte o vara :)  Åhh va de är kul med hemligheter :)

Sitter hemma, som vanligt. Har tagit en liten powernap på soffan. Har gjort de hela veckan. De var längesen ja gjorde de men nu så kommer jag i håg hur skönt de är att blunda på soffan!

Jeej idag är de ingen vanlig dag för idag är de E-kommer-hem dagen! Som ja har saknat henne fast hon bara har varit borta två nätter! men har ju inte sett henne på tre dagar! Faktiskt.. så nu sitter jag o väntar på henne!

Katten gjorde mig så sjukt orlig igår, kunde inte somna... Vi har ju börjat släppt ute henne i de fria, o hon har alltid hållit sig runt huset men igår så ropa o ropa jag hur länge som helst men hon kom aldrig. Sista gången ja va ute va klockan 02.00 men ingen katt syntes till. Klockan halv fyra inatt så kom hon inspringandes på mitt rum! (hade ställt fönstret upp så hon skulle komma in)

nä nu kom sambo hem så nu ska de pratas :)

P&K



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: