2009-03-02
 18:45:09

Vad vill jag?

Varför ska de va så svårt att veta vad man vill... Jag kan säga ärligt att jag har ingen anning! Kan de inte bara komma ett brev på posten att så här ska du göra! De vore så mycket enklare då! Eller.. nä de skulle inte va nått kul iallafall... Se jag bara velar fram o tillbaka, kan aldrig bestämma mig! Vill att de ska bli sommar, vill att jag o Klant ska åka till asien nu! jag hatar den där tiden emellan när man måste vänta! Jag är nog som ett litet barn, vill att de ska hända saker hela tiden! Vill åka hem en sväng känner jag men ja vet att jag inte kan! Saknar alla där hemma riktigt mycket!

Idag har de vart som vanligt, Vakna, Jobba, Sola, Ligga i soffan hemma! och det känns som om de bara repeteras hela tiden och jag vet att jag har mig själv att skylla. Jag kan ju bara gra nått åt de själv!

P&K


helena

Bea lilla! Jag vet fortfarande inte vad jag vill! :)

Man tror man ska komma på det men se det gör man inte alltid. Försök njuta av nuet. Och det där med barn och man och allt... det trillar in när du minst anar det... och 30 var en ganska bra ålder att ha det intrillandes :)


Anna

kolla på filmerna från när vi va små.. När du spela kanin i den där teatern Ökna by :D sötis bea :P grinigaste ungen i hela sollida



PUBLICERAT: 2009-03-03, 17:07:12 | URL: http://annapedersen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: